Sån dära sammanfattning..

...som cirkulerar i diverse bloggar..

 

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?

Ja. Bland annat satt pumpnålar på min son, matat min son på nätterna, klippt greener, tees och fairways, pluggat logistik, haft presentationer på engelska m.m. m.m.

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Näee.. inte vad jag kan komma på...

 

Dog någon som stod dig nära?

Ingen som stod mig nära, men väl en god väns son.

 

Vilka länder besökte du?

Inga. Har bara varit hemma i Sverige.

 

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Ja. Ett jobb, en inkomst, tålamod, ork m.m.

 

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

1/6 när Petter fick en insulinöverdos. Men det gick ju bra! http://sockermamma.blogg.se/2012/june/en-speciell-dag.html

 

Vad var din största framgång 2012?

Att jag klarar studierna med bravur!

 

Största misstaget?

Hmm.. Vet inte om jag begått något vidare värst misstag.

 

Bästa köpet?

Näe kan inte komma på något speciellt... Köper bara tråkiga och nödvändiga saker.

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat och räkningar.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att träffa mina vänner och dansa till Arvingarna.

 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?

Fun. Hela albumet "Some Nights" och Maroon 5 och "Explicit"-albumet. Gick i lurarna hela sommaren på golfbanan. (sommarjobb)

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Samma lika i det stora hela tror jag. Ups and downs..

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Buggat.

 

Vad önskar du att du gjort mindre?

Behövt ta blodsocker på Petter.

 

Blev du kär i år?

Inte det minsta.

 

Favoritprogram på TV?

So you think you can dance.

 

Bästa boken du läste i år?

Lars Keplers böcker.

 

Största musikaliska upptäckten?

Fun.

 

Något du önskade dig och fick?

Påslakan i julklapp. 

 

Något du önskade dig och inte fick?

Självklart. Önskar mig omöjliga saker just nu, bland annat en övervåning.

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Jobbade 06-17.30. 

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja, om jag hade haft pengar att bygga övervåningen.

 

Vad fick dig att må bra?

Bugga och tjöta med bästa vännerna. Bra Hba1c-värden.

 

Vilken kändis var du mest sugen på?

Adam Levine (Maroon 5), säker många fler. ;)

 

Vem saknade du?

Ingen speciell..

 

De bästa nya människorna du träffade?

Ett par studiekamrater.

 

Mest stolt över?

Petter.

 

Högsta önskan just nu?

Ett botemedel mot diabetes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0