Tisdag då..

Har varit iväg och lämnat barnen på dagis och dagmamma. (de går hos varsin) Matilda skulle på utflykt med buss idag, spännande såklart. Så henne ser jag inte förrän vid 16 i eftermiddag.. Petter hämtar jag redan vid 13, men jag slipper tänka på lunchen i alla fall.
-
-
För mig egen del så är det meningen att jag ska skriva lite på en inlämningsuppgift till skolan. Oj vad det är oinspirerande tycker jag. Och den behöver dessutom inte vara inlämnad förrän måndag eftermiddag, vilket betyder att jag förmodligen kommer sitta på måndag och panikskriva och slita mitt hår för att jag inte hittar ord.
-
-
Imorgon annars så är det dags för läkarbesök för Petter. Hans andra sedan debuten. Ska bli spännande/ångestladdat att få se vad hba1c ligger på. Förra gången hade han 53, och de sa att vi skulle vara nöjda. De har målvärde nånstans 45-52. Usch, tänk om det har blivit värre!? Fast vi har en influensa och en scharlakansfeber och dessutom krångel med luftbubblor i slangen att skylla på...
-
-
Nä, inlämningsuppgift var det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0